Omul din spatele CEO-ului - Horia Ghibutiu

DESCRIERE
DESCRIERE
Omul din spatele CEO-ului - Horia Ghibutiu
Cuprins:
CUVÂNT‑ÎNAINTE
Poveștile de succes se scriu singure
CAPITOLUL 1
În copilărie, „vindea tot ce voia și putea“
CAPITOLUL 2
Muncă în vacanțe, de la 16 ani
CAPITOLUL 3
Când Vestul întâlnește Estul
CAPITOLUL 4
„Viața mea a început la 30 de ani!“
CAPITOLUL 5
Omul din spatele CEO‑ului
CAPITOLUL 6
Anatomia binelui: timpul său pentru ceilalți
CAPITOLUL 7
Un lider vizionar
CAPITOLUL 8
Cele 10 principii de viață ale unui CEO german de anvergură europeană
CAPITOLUL 9
Schițe de portret. Omul și profesionistul în ochii celorlalți
Bibliografie selectivă
În copilărie, „vindea tot ce voia și putea“
Undeva în Est, 2023. Pe parcursul unei întâlniri cu o echipă de jurnaliști de televiziune, Marco Hoessl poartă cu lejeritate, pe sub sacou, un tricou cu un mesaj poate prea direct. Dacă ar fi avut o cămașă, te‑ai fi întrebat de ce nu a pus și o cravată.
Doar și‑o permite una, chiar mai multe. Mare amatoare de etichete, presa spulberă însă eventualele dileme legate de opțiunile vestimentare ale lui Marco, desemnându‑l „omul de afaceri care nu are nicio cravată în șifonier“.
Înscrisul de pe tricoul lui Marco are exact dramul de umor și asocierea neașteptată de termeni care i‑ar fi adus mii de aprecieri dacă era pe Instagram. Așa, e doar un adevăr expus direct, fără menajamente sau înflorituri, pentru că Marco e un tip direct: „Nu ești niciodată atât de important, încât să fii rău cu ceilalți.“
Cum se zice la noi, Marco e genul ce‑i în gușă, și‑n căpușă, cu mențiunea că germanul e dintre puținii care și înțeleg din prima noima acestei ziceri despre franchețea celor care transmit fix ceea ce gândesc. Ba e și în stare să o pronunțe corect, în pofida faptului că în lexicul limbii sale materne nu există litera „ă“.
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 55,00 leiPRP: 59,90 lei
- 58,50 leiPRP: 65,00 lei
- 38,00 leiPRP: 40,00 lei
RECENZII